Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

ΜΕ ΛΕΝΕ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ

Με λενε Στουρνάρα. Αυτη ειναι η μιση αληθεια.
 Η αλλη μιση ειναι οτι δεν εχω συγκεκριμενο ονομα.
Αλλοι με λενε Παπαδημο, αλλοι Πικραμμενο, αλλοι με λενε Μοντι.
Ομως, για να μη μπερδευομαστε, ας μεινουμε στο Στουρναρα.
Με λενε Στουρναρα. Και εχω σκοπο να σας θαψω ζωντανους.

Δε σας θαβω ζωντανους επειδη σας αντιπαθω, δεν εχω τιποτα προσωπικο μαζι σας.
Σιγουρα με ενοχλει το βουητο σας, οι παλμοι σας, το ποδοβολητο σας, μου θυμιζετε μυγες,
που σε ενοχλουν κατα τη διαρκεια του φαγητου, ομως κανεις δε γυρισε να πει στον διπλανο του οτι αντιπαθει τη νηστικη μυγα που γυρναει γυρω απο το φαγητο του.
Απλα, οταν χρειαστει, παιρνει τη μυγοσκοτωστρα, η ο,τι αλλο βρει ευκαιρο.
Και τη λιωνει.

Οι ενδιαφεροντες καιροι λοιπον που ζουμε, ανηκουν στους καιρους, που, καποιοι απο εμας, πρεπει να παρουν στο χερι τους τη μυγοσκοτωστρα. Θα προτιμουσαμε να μη συνεβαινε αυτο, θα προτιμουσαμε ανθρωποι και σκατομυγες οπως εσεις να εξακολουθησουμε να συμβιωνουμε ειρηνικα κι απροσκοπτα, οι καλυτερες εποχες για εμας ειναι σαν αυτες που μολις εφυγαν, δεκαετια του 00,
να τζογαρουμε διχως αυριο, να κερδοσκοπουμε πισω απο εναν υπολογιστη, να πεφτει το αεριτζιδικο χρημα βροχη, να μοχλευουμε σαν κολασμενοι, να ταιζουμε cdo τους παντες, απο φυσικα προσωπα μεχρι τραπεζες, να απομυζουμε τις χωρες εκτος Δυσης οπου εκει, ο,τι και να κανουμε, δε μιλαει κανεις, αλλωστε, καλη μου Δυτικη Μυγα, πρεπει να παραδεχτεις οτι, τις εποχες που πεφταμε σα γυπες πανω στις χωρες του Τριτου Κοσμου και σε λοιπες αναπτυσσομενες, εσυ ασχολιοσουν με Big Brother, κατηγγειλες τον Καταναλωτισμο αγοραζοντας σαν υστερικια ο,τι εβρισκες,
και σκεφτοσουν πως θα γινει να πλουτισεις κωλοβαρωντας.
Ε, αυτο ακριβως καναμε κι εμεις. Μονο που εμεις βγαζαμε κατιτις παραπανω.
Και ηταν καλυτερα τοτε, διοτι σε κρατουσαμε κι εσενα, πρωην παχεια Δυτικη Σκατομυγα,
ευχαριστημενη. Μη νομιζεις οτι ειμαστε τιποτα σαδιστες, το προτιμουσαμε ετσι.

Αλλα αυτο δε μπορουσε να κρατησει πολυ. Οι φουσκες εσπασαν, τα μαχαιρια βγηκαν
 και η Αμερικη επρεπε να παραμεινει Αμερικη, η Καπιταλιστικη Κερδοφορια επρεπε να παραμεινει κερδοφορια, η Γερμανια επρεπε να παραμεινει Γερμανια κι εσυ επρεπε να πληρωσεις τα σπασμενα.
Τοσο απλα.

Ακου να δεις λοιπον τι γινεται: Θα πληρωσεις τα σπασμενα.
Θα σου παρω ο,τι μπορει να πουληθει, ο,τι μπορει να τιτλοποιηθει, θα σου παρω τα σπιτια, τα αμαξια, τα προσωπικα σου αντικειμενα, θα σου παρω τον ορυκτο πλουτο, ο,τι πολυτιμο υπαρχει στο εδαφος σου, θα σου παρω τον ουρανο, τον ηλιο και τον αερα σου.
Θα σου παρω τα οργανα σου, θα σου παρω τα παιδια σου,\
θα σου παρω το μελλον σου.
Αφου καταφερα να σου παρω τα ονειρα σου, αφου καταφερα να σου παρω την οργη σου,
τα υπολοιπα ειναι παιχνιδακι.
Και θα στα παρω ολα αυτα μπας και μπορεσουμε να το σωσουμε διχως Παγκοσμιο Πολεμο.
Μπας και ορθοποδησει λιγο το Συστημα. Λιγο, ισα ισα μεχρι να ξαναπαρει μπρος.
Τοτε και μονο τοτε, ισως να σου επιτρεψω να βουιζεις ξανα την ωρα που απολαμβανω το φαγητο μου.
Εισαι τοσο μικρος που ουτε καν ψιχουλα δε μπορω να σου πεταξω γιατι δε θα μπορεις να τα φας.
Δε τρως ουτε τα ψιχουλα μου. Για την ακριβεια, τον αλατισμενο ιδρωτα μου γλειφεις αφου εχω φαει εγω και νομιζεις οτι τρως εσυ. Και ειναι πολυ ειρωνικο αυτο, αν σκεφτεις οτι τον Μη-Αεριτζιδικο μου Πλουτο, τον εχεις δημιουργησει εσυ. Η δικια σου Εργασια, η δικια σου Εργασια την οποια εγω οικειοποιουμαι.
Ισως σε αδικησα προηγουμενως, οι μυγες δε παραγουν τιποτα. Μαλλον μελισσα σου ταιριαζει περισσοτερο. Παραγεις το μελι κι ερχομαι και στο παιρνω.
Η μονη διαφορα ειναι οτι εσυ δεν εχεις καν Κεντρι.

Οσοι απομεινετε λοιπον, πιθανον να ξαναταιστειτε απο τον ιδρωτα μου.
Αλλα, ας μη κρυβομαστε, δε θα γινει συντομα.
Οκ, δε θα αργησει πολυ η Υφεση να γινει Αναπτυξη.
Και θα βγει τοτε ο Πρωθυπουργος σας να φωναξει οτι δικαιωθηκε.
Ναι, δε παιζω με τον πονο σας. Και πρωτογενη πλεονασματα θα εχετε (Βασικα, εχετε ηδη, δε παιζει ρολο που ελαχιστες αναπτυγμενες οικονομιες εχουν, εσας σας επεισαν οτι αυτο ειναι το Προβλημα)
κι Αναπτυξη θα εχετε.
Το προβλημα ειναι οτι, πως να το πω, Αναπτυξη δεν ειναι αυτο ακριβως που νομιζετε οτι ειναι.
Αναπτυξη εχει η Κινα, η Ινδια, η Τουρκια κι αλλες ομορφες χωρες, με συνθηκες κατεργου και γαλερας για τους εργαζομενους. Εμεις, τα Κερδοσκοπικα Κεφαλαια τρελαινομασε για τετοιου ειδους πραγματικα Φιλελευθερες Κοινωνιες, διχως ωραρια, διχως κρατος προνοιας, διχως ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη, και να σου πω και κατι; Γαμησε και τους μισθους, λεφτα ειναι μονο, τι να τα κανεις; Αερας ειναι και σκορπιζονται.
Τρελαινομαστε λοιπον για τετοιες ομορφες χωρες. Και βαφτιζουμε Αναπτυξη αυτο που κανονικα σημαινει Κινεζοποιηση. Απορρυθμιση. Ελέυθερια Προ της Ισοτητας. Free Market. Ιδιωτικη Πρωτοβουλια.
Εν ολιγοις, πραγματικη Δημοκρατια.
Θα ερθει λοιπον κι η Αναπτυξη στη χωρα σας. Κι αρκετοι ειναι αυτοι που θα τη ζησουν, βγαζοντας τα απαραιτητα προς το Ζην (Το Ευ Ζην, ξεχαστε το)
Αλλα αρκετοι, δεν ειναι ολοι.
Οκ, το εχεις καταλαβει, αλλα υστερα απο τοσα mind games και mass control, υστερα απο τοση Προπαγανδα, νομιζω οτι αξιζεις να μαθεις την Αληθεια.
Καποιοι απο εσας θα χαιρετησουν. Και θα ειναι μερα μεσημερι.
Αλλωστε, οι περισσοτεροι ανθρωποι, με το φως του ηλιου αυτοκτονουν, μαλλον γιατι θελουν να τον δουν για μια τελευταια φορα πριν εγκαταλειψουν.

Με λενε Στουρναρα.
Δηλωνω ανερυθριαστα οτι γραφω στα αρχιδια μου τις αποφασεις της δικαστικης εξουσιας,
μη κανεις καμια μαλακια και δε πληρωσεις το χαρατσι, θα στο παρω πολλαπλασιο απο αλλου.
Δηλωνω οτι ειναι πατριωτικο καθηκον να μου ξερασεις το γαλα της μανας σου.
 Οτι το Φορολογικο θα εγκριθει πρωτα απο τους ξενους για να περασει. Δηλωνω οτι δε θα μπορουσα με τιποτα να ζω με 500 ευρω, αλλα αν παιρνεις τοσα καριολη, να λες κι ευχαριστω γιατι αρκετοι δε παιρνουν ουτε καν αυτα.
Θα κανω ακομα πιο προκλητικες δηλωσεις. Θα κανω δωρακια στους Τραπεζιτες.
Θα προστατευσω τη Ταξη μου και θα το κανω τοσο φανερα ωστε να καταλαβεις οτι η Ελιτ ειναι πανω απο εσενα. Το ξερω οτι το εχεις αποδεχτει, ομως αυτη τη φορα θα σου γαμησω τοσο το μυαλο ωστε να πεις κι ευχαριστω που θα πουλησεις τον κωλο των παιδιων σου για εμας.
Θα πεις κι Ευχαριστω, να εισαι βεβαιος.
Για εσας που δε θελετε να πειτε Ευχαριστω, για εσας που μπορειτε ακομα και μισειτε: Μη νομιζετε οτι ειστε λιγοτερο κοροιδα.
Δεν εχετε καταλαβει οτι ο πραγματικος μου ρολος ειναι Αλεξικεραυνο.
Απορροφαω τους κραδασμους, για να βγαινει το αλλο τομαρι, η αλλη Πρακτοραρα,
να το παιζει κοινωνικα ευαισθητη εν συγκρισει μαζι μου.
Θα μαζεψω λοιπον εγω το μισος σας, κι οταν φτασετε στο αμην, μην τον ειδατε μετα τον Παπακωνσταντινου: Θα χαιρετησω, κι αφου εχω επιτελεσει το εργο μου, θα περασω την υπολοιπη ζωη μου, απλαμβανοντας τις ανταμοιβες που αποκομισα γαμωντας σας.
Οσο κλασατε τα αρχιδια του εκεινου, αλλο τοσο θα κλασετε και τα δικα μου.

Με λενε Στουρναρα.
Ακομα και μια σφαιρα στο κεφαλι να φαω, δε τρεχει τιποτα.
Οσο μενουν ζωντανες οι συνθηκες που με αναπαραγουν, ζωντανος θα μενω κι εγω.
Θα αλλαζω ονοματα, θα αλλαζω δερμα, μασκες, προσωπα, θα γινομαι Παπαδημος, θα γινομαι Προβοπουλος, Μοντι, Ντραγκι, Ακερμαν, Τρισε, Λαγκαρντ, Παπακωνσταντινου, Ραχοι, Καμερον,
οσες σφαιρες στο κεφαλι και να φαω,
δε θα πεθανω. Θα ειμαι εδω. Ειμαι εδω. Ειμαι η Κυριαρχια των Ελιτ που εχει επικυρωθει απο τη συνειδηση σου. Ειμαι η εικονα στην Ισπανια με τις οικογενειες που τα εκει μπατσογουρουνα πετανε στον δρομο για να παρουν το σπιτι τους οι τραπεζες, ειμαι το δακρυ της γριας, ειμαι το τρομαγμενο βλεμμα του εγγονου, ειμαι οι ασφαιρες κραυγες των και καλα κλασταρχιδια διαμαρτυρομενων,
ειμαι οι κοινωνικες σχεσεις που διαμεσολαβηθηκαν απο την Εικονα κι εξεπνευσαν,
 ειμαι η Τηλεοραση και το Διαδικτυο,
ειμαι η βρισια που εκστομιζεις νικημενος οταν περνας απο τη Βουλη, ειμαι η Καταρα που ριχνεις στα παιδια της Ελιτ,
ειμαι ολα αυτα γιατι ολα αυτα δεν ειναι παρα η επικυρωση της Κυριαρχιας μου.
Ειμαι η ιδια η Κυριαρχια μου.

Κι εσυ η μυγα που μολις επεσε νεκρη.

πηγή: Celin

(προσθήκη από antinewskilkis: σχετικά διαβάστε κι αυτό από τον Καρτέσιο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου